8-11 клас

«Київ Ярослава»

«Українська революція 1917-1921 в Києві»

«Улюблені книжки».
Квест на літературну тему, з завданнями про історичні міста Києва, пов`язані з знаменитими письменниками та улюбленими книжками.

«До-ре-мі-фа-соль-ля-сі».
Квест на музичну тему. Проводиться радіально від Золотих Воріт.

«А в що ви грали раніше?».
Квест-загадка. Проводиться радіально від Золотих Воріт.

7 клас

«Парки на Дніпровських схилах»

Основна мета гри-квесту – відірватись на декілька годин від підручників і моніторів та весело провести час разом з друзями в історичному центрі Києва.

Бонусами стануть нові знання про Київ, вміння орієнтуватися в історичному центрі, формування навичок роботи в команді.

Школярі, які приймають участь в квестах, набагато сильніше починають звертати увагу на те, що їх оточує: будинки, пам’ятники, графіті, меморіальні дошки, назви вулиць, тощо. Це стається  автоматично. Тому в перспективі у підлітків виникає бажання самостійно дізнатись «що ж то був за пам’ятник»,  або «куди веде та вулиця, і чому вона має саме таку назву». Ну а звідси вже недалеко до підвищення балу з історії,  вміння провести чудову екскурсію по Києву для родичів та знайомих, та  цікавість до життя.

Деякі ігри побудовані паралельно зі шкільною програмою. До них додається ще один важливий бонус: отримати неочікувану «дванадцятку» з історії.

Для участі в наших квестах, не потрібно добре знати Київ або мати якісь спеціальні історичні знання, але обов’язково потрібні гарний настрій і зручне взуття.

Квест – це командна гра, тому треба, щоб в команді хтось зі школярів вмів користуватись паперовою картою, хтось мав доступ до інтернету через телефон, і в когось в телефоні працювала фотокамера.

Гра продовжується 3-4 години.

Для квеста потрібно мінімум дві команди, тобто, мінімум четверо учасників.  Оптимальний склад команди – 4-5 учасників.
Веселіше грати, коли команд 4-6, а учасників всього 15-30.

Правила прості: учасники отримують конверт з завданнями, які треба вирішити, щоб знайти необхідні об’єкти. Потім за допомогою карти учасники формують маршрут і щодуху несуться від точки до точки. На кожному об’єкті команда робить фотографію і ці фотографії так само швидко несуть до фінішу. Виграє та команда, яка перша повернеться з найбільшою кількістю правильно зроблених фотографій.

Для перемоги потрібно:

  • швидко  вгадати – тут знадобиться, по-перше, вміння працювати в команді, а по-друге, особисті знання;
  • інтернет, та вміння швидко в ньому орієнтуватись;
  • вміння запитати щось у перехожих або зателефонувати мамі-татові-товаришеві, які можуть підказати відповідь;
  • зорієнтуватись на місцевості – тут основна робота за тим учасником, який ретельно вивчить карту, знайде на ній всі об’єкти і прокладе найправильніший маршрут;
  • фінішувати першим – тут головна справа за зручним взуттям.

На фініші дітей очікує цікавий приз для команди-переможця, та похід в піццерію, де діти зможуть не тільки «перекусити», але й виговоритись, та ще раз пережити найцікавіші моменти гри.

Проведение командообразующих развивающих квестов для подростков, может быть организовано в рамках школьного  мероприятия, запланированной экскурсии, классного часа или развивающего курса, организованного родителями или учителями в любое удобное для старшеклассников время.

Также,  проведение любого из предложенных квестов, может стать частью мероприятия, целевой аудиторией которого являются подростки и их родители, например, при праздновании  дня рождения, на образовательных и профориентационных выставках, творческих праздниках, фестивалях, психологических форумах и т.п.

Фотографии квестов

Есть вопросы по тренингу?
отправьте запрос