Основна мета гри-квесту – відірватись на декілька годин від підручників і моніторів та весело провести час разом з друзями в історичному центрі Києва.
Бонусами стануть нові знання про Київ, вміння орієнтуватися в історичному центрі, формування навичок роботи в команді.
Школярі, які приймають участь в квестах, набагато сильніше починають звертати увагу на те, що їх оточує: будинки, пам’ятники, графіті, меморіальні дошки, назви вулиць, тощо. Це стається автоматично. Тому в перспективі у підлітків виникає бажання самостійно дізнатись «що ж то був за пам’ятник», або «куди веде та вулиця, і чому вона має саме таку назву». Ну а звідси вже недалеко до підвищення балу з історії, вміння провести чудову екскурсію по Києву для родичів та знайомих, та цікавість до життя.
Деякі ігри побудовані паралельно зі шкільною програмою. До них додається ще один важливий бонус: отримати неочікувану «дванадцятку» з історії.
Для участі в наших квестах, не потрібно добре знати Київ або мати якісь спеціальні історичні знання, але обов’язково потрібні гарний настрій і зручне взуття.
Квест – це командна гра, тому треба, щоб в команді хтось зі школярів вмів користуватись паперовою картою, хтось мав доступ до інтернету через телефон, і в когось в телефоні працювала фотокамера.
Гра продовжується 3-4 години.
Для квеста потрібно мінімум дві команди, тобто, мінімум четверо учасників. Оптимальний склад команди – 4-5 учасників.
Веселіше грати, коли команд 4-6, а учасників всього 15-30.
Правила прості: учасники отримують конверт з завданнями, які треба вирішити, щоб знайти необхідні об’єкти. Потім за допомогою карти учасники формують маршрут і щодуху несуться від точки до точки. На кожному об’єкті команда робить фотографію і ці фотографії так само швидко несуть до фінішу. Виграє та команда, яка перша повернеться з найбільшою кількістю правильно зроблених фотографій.
Для перемоги потрібно:
- швидко вгадати – тут знадобиться, по-перше, вміння працювати в команді, а по-друге, особисті знання;
- інтернет, та вміння швидко в ньому орієнтуватись;
- вміння запитати щось у перехожих або зателефонувати мамі-татові-товаришеві, які можуть підказати відповідь;
- зорієнтуватись на місцевості – тут основна робота за тим учасником, який ретельно вивчить карту, знайде на ній всі об’єкти і прокладе найправильніший маршрут;
- фінішувати першим – тут головна справа за зручним взуттям.
На фініші дітей очікує цікавий приз для команди-переможця, та похід в піццерію, де діти зможуть не тільки «перекусити», але й виговоритись, та ще раз пережити найцікавіші моменти гри.
Проведение командообразующих развивающих квестов для подростков, может быть организовано в рамках школьного мероприятия, запланированной экскурсии, классного часа или развивающего курса, организованного родителями или учителями в любое удобное для старшеклассников время.
Также, проведение любого из предложенных квестов, может стать частью мероприятия, целевой аудиторией которого являются подростки и их родители, например, при праздновании дня рождения, на образовательных и профориентационных выставках, творческих праздниках, фестивалях, психологических форумах и т.п.